پارکوئیک، پارکت با کیفیت تضمینی قیمت مناسب

تَخَصُّصِ ما پارکت است، این شعار را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کرده ایم.

پارکت در تبریز

1402/09/23
v.Ahmadi
پارکت در تبریز

بازرگانی پارکوئیک بعنوان نمایندگی فروش پارکت در تبریز و استان آذربایجان شرقی، مجموعه ای از پارکت‌های داخلی و خارجی اصل با برند معتبر را گردآوری کرده و با قیمتی منصفانه عرضه مینماید.

 

بازار پارکت تبریز و تمامی شهرهای ایران به دلیل تغییر و تحول صورت گرفته در بخش واردات محصولات پارکت لمینت در طول 7 سال اخیر، بسیار آشفته شده است و باعث شده تا خریداران در بین تنوع محصولات داخلی سردرگم شوند. عدم وجود یک سیستم نظارت کیفی و نبود استانداردهای مصوب داخلی برای کنترل محصولات تولید شده و در پی آن تولید انبوه برندهای ایرانی با کیفیت و بی کیفیت در بازار که در هر فروشگاهی در تبریز و سایر شهرهای کوچک و بزرگ، می توان تعدادی از این برندها را یافت و بسیاری از مسائل دیگر که منجر به ایجاد بازاری آشفته شده است.

 

تولید پارکت در تبریز

در این بین تبریز به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی ایران تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پارکت را در خود جای داده است. به عبارت دیگر وجود چندین کارخانه پارکت در اطراف تبریز، تنوع محصولاتی موجود در این حومه را افزایش داده که مشکلات موجود در این صنف را چندچندان کرده است. از این رو نیاز به یک مجموعه یا یک سازمان معتبر و معتمد که برندهای تولید شده توسط کارخانه‌ها را دسته‌بندی کیفی نموده و به مشتری معرفی کند بسیار احساس می شود.

 

نمایندگی فروش پارکت در تبریز

 

نمایندگی پارکت تبریز

مجموعه پارکوئیک بعنوان نمایندگی رسمی فروش پارکت در تبریز و در سایر شهرستانهای در دسترس، مجموعه ای از پارکت‌های داخلی و خارجی با برند معتبر را گردآوری کرده است تا خریداران را در انتخاب هر چه بهتر یاری کند. پارکتهای معرفی شده توسط گروه پارکوئیک براساس چندین سال تجربه نصب و اجرا انتخاب و گردآوری شده‌اند. مهمترین شعار این مجموعه ارائه اطلاعات درست از محصول و قیمت عادلانه آن است. به دلیل تنوع بالای سلیقه و نیاز خریداران، پارکوئیک در کنار پارکتهای با استاندارد بالا، پارکتهای با کیفیت متوسط و قابل قبول نیز در محصولات خود قرار داده است تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز خود پارکت را در تبریز به راحتی و با قیمتهای رقابتی به دست آورند.

پارکتهای موجود در مرکز پخش پارکت پارکوئیک از برندهای ایرانی معتبر و برندهای آلمانی، ترکیه و چینی گردآوری شده اند. تنوع محصولات در رده های متنوع قیمتی به خریداران کمک می کند که با توجه به مکان مورد استفاده، پارکت مناسب خود را انتخاب کنند.

 

قیمت پارکت در تبریز

مجموعه پارکوئیک به دلیل فروش بی واسطه پارکتها و نمایندگی محصولات مختلف همواره ارائه دهنده قیمتهای منصفانه و متناسب با کیفیت پارکت بوده است. رنج قیمت پارکت در تبریز به دلیل وجود تنوع زیاد محصول در این منطقه بسیار گسترده است و از بی کیفیت ترین پارکت تا با کیفیت ترین آن به راحتی در دسترس می باشد. اما مساله اصلی شناسایی پارکت با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب است که هیچ نهاد نظارتی برای کنترل آن وجود ندارد. بطور مثال یک برند خاص را میتوان در فروشگاه های تبریز با قیمتهای متفاوت پیدا کرد. بازرگانی پارکوئیک برای رفع این مشکلات و حفظ حقوق مشتریان، پارکت ها را با قیمتهای منصفانه و زیر قیمت بازار عرضه می کند.

 

قیمت پارکت در تبریز

 

پارکت خارجی در شهر تبریز

انواع پارکت‌های خارجی را می‌توان در تبریز پیدا کرد که البته در هر فروشگاهی موجود نیستند چرا که بسیار محدود بوده و قیمت‌های بالاتری نیز دارند. در حال حاضر در مجموعه پارکوئیک پارکتهای خارجی اعم از پارکت ترکیه با برند ایشیک که به تازگی به مقدار کم از گمرک ترخیص شده و همچنین پارکت آلمانی کلاسن نیز موجود است که محدود به چند رنگ خاص می‌باشند. لازم به ذکر است که واردات پارکت خارجی چندین سال است که ممنوع شده و این پارکتها در طول چند سال اخیر در گمرک ایران قرنطینه شده بودند و تاریخ تولید آنها به پنج یا شش سال قبل برمی‌گردد و تولیدات جدید نیستند که تاریخ تولید آنها در بسته بندی پارکت و در پشت هر تایل پارکت حک شده است و این خود گواهی بر اصل بودن این پارکت هاست.

گروه بازرگانی پارکوئیک تمامی پارکت‌های خارجی موجود در ایران را در صورت اطمینان از سالم بودن و اصل بودن آن عرضه می نماید. خریداران عزیز می توانند مشخصات، رنگ ها و قیمت پارکت ترکیه و آلمانی را در سایت مشاهده فرمایند. همچنین برای بازدید حضوری از تمامی محصولات با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس حاصل نمایید.

 

فروش عمده و خرده پارکت

فروش عمده و خرده پارکت

زیر قیمت بازار

زیر قیمت بازار

ضمانت اصالت کالا

ضمانت اصالت پارکت

ارسال فوری سفارشات

ارسال فوری سفارشات